Generalforsamling i Heavy Agger Musikforening 2025
Torsdag d. 9. januar kl. 19.00 i De Sorte Huse VIP
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Regnskabsaflæggelse
4. Budget og planer for 2025
5. Indkomne forslag
6. Valg af bestyrelse og suppleanter.
På valg er Anne Marie Iversen, Gert Tidemann, Therese Thomsen, Heine Thomsen samt suppleanter
Christian Pedersen og Martin Havsgaard.
7. Valg af revisor og evt. suppleant
8. Evt.
Forslag der ønskes behandlet jf. punkt 5, skal være formand Anne Marie Iversen skriftligt i hænde
senest 7 dage inden generalforsamlingens afholdelse.
Foreningen er vært ved en kop kaffe m. kage.
Husk indbetaling af medlemskontingent for 2025 senest 3. januar kr. 100 ,- til foreningens konto i
Sparekassen Thy 9090 0003280497
Tilmelding til generalforsamlingen på: am@aggerferiehuse.dk eller sms til tlf. 23 29 63 98
PBV
Anne Marie Iversen
Heavy Agger Musikforening
CVR 33101112
Vedtægter for” HEAVY AGGER musikforening”
§ 1. Foreningens navn er ”HEAVY AGGER musikforening”. Hjemstedet er Thisted Kommune, grundlagt under stiftende
generalforsamling i Agger 10.08.2010.
§ 2. Foreningens formål er gennem bla. koncert arrangementer at fremme det kulturelle og styrke musiklivet i Agger og
omegn.
§ 3. Som medlemmer kan optages enhver med interesse for foreningens formål.
§ 4. Medlemskontingent, evt. billetpris m.m. for div. arrangementer fastsættes af bestyrelsen.
§ 5. Bestyrelsen kan til enhver tid nægte medlemmer at deltage i arrangementer, hvis de har forfaldne restancer til
foreningen.
§ 6. Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed.
§ 7. Ordinær generalforsamling afholdes hvert år inden udgangen af marts måned og skal indkaldes med mindst 14
dages varsel. Indkaldelse meddeles medlemmer på foreningens hjemmesideside, som er www.heavyagger.dk.
Dagsorden på den ordinære generalforsamling skal indeholde mindst følgende punkter:
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning.
3. Regnskabsaflæggelse.
4. Budget for det kommende år.
5. Indkomne forslag.
6. Valg af bestyrelse og suppleanter.
7. Valg af revisor og evt. suppleant.
8. Evt.
§ 8. Forslag der ønskes behandlet jf. punkt 5, skal være bestyrelsens formand i hænde senest 7 dage inden
generalforsamlingens afholdelse.
§ 9. Generalforsamlingen træffer beslutninger ved almindelig stemmeflertal, medmindre andet fremgår af
vedtægterne.
§ 10. Foreningens daglige ledelse varetages af bestyrelsen, som består af 8 medlemmer + 2 suppleanter.
§ 11. De valgte bestyrelsesmedlemmer afgår på skift, således at der hvert år på generalforsamlingen vælges 4 nye
medlemmer for 2 år ad gangen, samt 2 suppleanter 1 år ad gangen. Genvalg er muligt.
Alle valg er skriftlige, medmindre der enstemmigt aftales andet på generalforsamlingen.
§ 12. Bestyrelsen konstituerer sig selv med formand, næstformand, kasserer og sekretær. Bestyrelsen fastsætter selv
sin forretningsorden. Bestyrelsen er stemmedygtig, når mindst 4 medlemmer er til stede, og ved stemmelighed er
formandens stemme afgørende. Formanden sørger for at der føres protokol over bestyrelsens
forhandlinger/beslutninger.
§ 13. Regnskabsåret er kalenderåret.
§ 14. Bestyrelsen vælger foreningens revisor. Det påhviler revisor at foretage almindelig revision af årsregnskab,
herunder kontrol af bilag og økonomisk status. Regnskabet forsynes med en påtegning fra revisor samt underskrift af
samtlige bestyrelsesmedlemmer.
§ 15. Medlemmer hæfter alene med medlemskontingentet.
§ 16. Til vedtægtsændringer kræves at mindst 2/3 af de fremmødte medlemmer stemmer for. I tilfælde hvor
generalforsamlingen ikke er beslutningsdygtig indkaldes til en ny ekstra ordinær generalforsamling, hvor det samme
gælder.
§ 17. Foreningens opløsning kan kun ske, ved mindst 2/3 flertal på to på hinanden følgende generalforsamlinger, hvoraf
den ene skal være ordinær. Foreningens formue vil ved opløsning udloddes til andre foreninger i Danmark med almen
velgørende formål.